piątek, 7 stycznia 2011

Nowe hobby - miły początek


Niedawno odkryłam, że papierowe serwetki przeznaczone są nie tylko do dekorowania stołu rozweselając jednobarwny obrus i smutną zastawę ale również można nimi ozdobić zwykłe domowe przedmioty szklane, drewniane i inne starocie znalezione w domowych szafkach. Wystarczy kilka kolorowych farbek, serwetki z ciekawym wzorkiem, różne pędzle, klej i lakier. Fajne zajęcie na długie zimowe wieczory. Można wyczarować coś nowego, niepowtarzającego i wyjątkowego  mając przy tym super zabawę.
Ja właśnie odkryłam swoje nowe hobby. Na początek kupiłam zestaw startowy - podkład, dwie farby akrylowe (jasną i ciemną), krak jednoskładnikowy (do spękań), klej i lakier. W zestawie było również nieduże drewniane pudełko oraz instrukcja krok po kroku. Najpierw na pudełko nałożyłam podkład - primer. Po godzinie pomalowałam pudełko ciemną farbą i odstawiłam żeby wyschło. Kolejny krok to jednoskładnikowy krak do spękań (cracle country) i znów obowiązkowe  schnięcie przedmiotu. Żeby powstał efekt spękań potrzebna była warstwa farby jasnej a na koniec lakier (kilka warstw). Pobawiłam się trochę farbami i udało się, mam własnoręcznie ozdobione pudełko - chustecznik.
Tak się zaczęła moja kolorowa przygoda.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz