środa, 16 lutego 2011

Kieliszek - Lampion

Nowe doświadczenie - ozdabianie kieliszka - czyli zabawa ze szkłem i papierem ryżowym. Kieliszek umyłam i dokładnie wytarłam. Z jednobarwnego papieru ryżowego -  białego wydzierałam małe kawałki i naklejałam na kieliszek używając kleju do serwetek tak aby brzegi nachodziły na siebie. Nóżkę kieliszka postanowiłam okleić papierem ryżowym w kolorze zielonym - szmaragdowym w ten sam sposób.Gdy cały kieliszek był już oklejony wybrałam papier ryżowy z motywem kwiatowym - jasnoróżowe główki róż, pąki oraz zielone listki. Powydzierałam te elementy z arkusza i klejem do serwetek umocowałam na uprzednio przygotowanym szkle. Na koniec cały kieliszek polakierowałam. W taki oto sposób powstał mój pierwszy lampion.
Na zdjęciu widać jak przy zapalonej świeczce uwidocznione są włókna ryżowego papieru. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz