środa, 16 lutego 2011

Koszyczek z lawendą

Po dłuższej przerwie powstało nowe pudełko - herbaciarka "4". Najpierw pokryłam pudełko podkładem - primerem, następnie pomalowałam dolną część farbą w kolorze ciemnego brązu (mogano). Wierzch pudełka pomalowałam na kolor biały farbą akrylową natomiast boki na kolor fioletowy (lilla). Po wyschnięciu boki wieczka pokryłam jednoskładnikowym preparatem do spękań - crackle country, a po wyschnięciu farbą akrylową w kolorze białym. W ten sposób powstał efekt spękań. Pozostał wierzch do ozdobienia.  Wybrałam  serwetkę ze wzorem w kolorze fioletowym i postanowiłam w szybki sposób ją przykleić (klejenie na żelazko). Posmarowałam wierzch herbaciarki klejem do decoupage`u i poczekałam aż wyschnie. Kolejnym krokiem było przyłożenie na to serwetki oraz papieru do pieczenia. Przyprasowałam wszystko żelazkiem i serwetka już była przyklejona do pudełka. Brzegi serwetki wystające poza pudełko "odcięłam" drobnoziarnistym papierem ściernym. Całość polakierowałam kilka razy i gotowe - widać na zdjęciu !



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz